Vaccin

Fydå va det är kallt idag.. Jag tänkte frysa ihjäl imorse då jag gick till skolan. Och då jag
gick tillbaka till Puttes lägenhet (det är typ 300 meter eller någonting?) så frös jag o.o
Sitter iallafall och äter lunch i hans lägenhet nu. Tyckte att det inte erbjöds något jag va sugen
på i skolan idag så det va tur att jag tog med mig pizza som lämnade från då jag gjorde den.
Börjar nästa lektion om en halvtimme och den slutar typ klockan 2. Sen ska jag hit igen och hämta
mina grejjor och sen åka hem. Borde vara ledig från skolan imorgon så det blir en helkväll med
Ceasar ikväll. Jag ska vräka i mig pepparkakor iallafall, hehe.
Men anyways. Va ju på rutinkontroll till hälsovårdaren och hon tyckte allt va bra. Jag hade tydligen
inte det sista polio-vaccinet så det fick jag idag. Va tvungen att kolla bort från sprutan för den va
så läskig. Usch. Jag hatar verkligen att ta vaccin/sprutor.. Dessutom har jag fortfarande ont i armen :(
Synd om mig.. Haha ^^ Ska även ta Twinrix-vaccinet så småningom. Får hämta receptet den 17.11
och sen är det bara att gå till apoteket och köpa sprutorna. Äckligt dyrt är det iallafall.. Ca 150€ för
3st sprutor? Inte klokt.. Men men. Vad kan man göra?^^ Det är mycket bra att ha hepatit-vaccinet
när man ska jobba med det jag utbildar mig till då man är i kontakt med olika människor hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0