teehee

Hahahah. Tycker alltid att såna effekter på webcameran är roliga XD hihii.
Annars så gick tågresan ner till Helsingfors finfint. Gick rätt snabbt för jag kolla på Merlin
hela vägen ner. Hann se typ 3 eller 4 avsnitt :) Dock glömde jag mobilladdaren hemma
så jag fick inte smsa/ringa onödigt mycket.. Så jag fick gå och köpa en mobilladdare idag.
Anyway. Kom till Patriks lägenhet runt halv 12 så då hoppa jag i duschen
(fast man typ inte får duscha efter kl 10 eller vad det är?).
Men ja kände mig så ofräsh så jag va tvungen att duscha helt enkelt, haha.
Sen då jag lade mig i sängen höll jag på att få nån panikattack för jag blev så jävla nervös
inför Ålandsresan, haha. Har inte åkt flyg på nåt år så det är spännande och att få träffa
min älskling igen är så spännande så jag typ dör. Att träffa hans familj gör mig också nervös.
Men anyways. Låg där i sängen och fick jätte ont i magen och va jätte nervös, haha.
Fick dock mig själv övertalad att det är ingenting att oroa sig för så då somna jag, typ halv 1-1.
Och nu är faktiskt min nervositet helt borta. Får se om den kommer tillbaka på torsdag
då jag sätter mig på flyget, haha. Nåjah men. Skolan idag va chill. Hade basgruppsträff och sen
föreläsning om kommunernas ekonomi (yeey). Sen va jag och handla lite mat.
Så nu ska jag äta för jag är så otroligt hungrig. Vi hörs! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: jo e je exakt han ja har tå =) Fick an i julklapp förra året o använder e dagligen ^^

2011-11-28 @ 15:33:12
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0