Rewind time

Så jävla klockrent, skrattar alltid lika mycket då jag kollar på den här XD haha!
-
Så vad har hänt idag? Börja skolan kl. 8.30.. Lyssnade på 3 seminarium och utvärderingar till dem.
Sen sluta jag skolan ca. klockan 12. Då åkte jag hem, på bussresan hem så såg jag min favoritbil,
en toyota supra, helt kvaddad. Blev lite ledsen.. Man ska nog inte köra så recklöst med en sådan
bil, fast vem vet vad som kan hända.. Men ändå, haha. Nåja men. Då jag kom hem hade Ceasar
nåt cp ryck så jag lade honom i sin regnbågsfärgade sele och tog ut honom på en promenad.
Dock gick det inte så bra för han va så rädd av allt ljud från byggarna så han bara skaka, stackarn.
Så jag fick bära honom en bra bit bort från dem innan han kunde utforska gräset å sånt skojjigt.
Då vi kom in igen fick han igen sitt cp ryck.. Men då bytte jag kattlådan och gav honom lite mat
och nu ligger han och gosar med mig :) Lilla busen då.  Anywayyys. Ikväll/idag händer det nog
ingenting vettigt alls. Kan inte tänka på en ända grej som ska hända.
Det blir nog bara att ta det lugnt hela helgen och sen rådda till det lite nästa helg i Närpes, hehe.

Kommentarer
Postat av: Daniela

sv; jaa :D hihi

2011-11-18 @ 22:45:50
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0