Piercing ^^

Lite nytt grejs jag handla idag ^^ Hade ju fått ett presentkort av älskling när jag fyllde år
så jag shoppa upp det idag på piercingar. Haha. Skulle egentligen bara ha 4 piercingar
(de två stavarna och sen de två runda) men det blev så dyrt så hade inte råd med den
blusen jag ville ha så jag tröstshoppa fler piercingar då istället. Haha. Jag är iallafall nöjd.
Dock blev det otroligt dyrt för att vara piercingar.. För alla dessa ovan betalade jag 50€
(vilket va hela presentkortet). Skulle jag köpt dem från Crazyfactory skulle det blivit
kanske 10€. Men. Det är mycket roligare att shoppa piercingar när man får pilla på dem först.
Anyways, har lagt i de två ringarna nu och sen den blingbling kulan till läppen, hehe.
Får se när jag byter till den svarta labreten, är otroligt sugen på att byta näspiercingen
till den svarta och ha svarta smycken så.. Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0