Närpes again soon ^^

Bild från i lördags då Bring Me The Horizon spelade. Fan va det va bra ^_^ hohho!
-
Just nu sitter jag och ragear på min mobil/dator då jag inte får bluetooth grejen att fungera mellan
Macen och mobilen. GAH. Fattar inte varför det inte fungerar? Har kryssat för bluetooth delning och
har sammankopplat mobilen och datorn.. + det har fungerat förr?.. SUCK.
Aja.. Får trösta mig med att.. att.. äta pepparkaksdeg som jag gjort själv. Mums.
Ska baka pepparkakor imorgon enligt ett hemligt recept, det ska bli vita pepparkakor X)
Mina favoriter <3 Kan äta hur många som helst av dem, haha. Och degen, MUMS.
Ja, jag är en sådan person som hellre äter degen än gräddade pepparkakor.. Haha.

Annars så har jag bykt massa kläder idag. Röda och vita kläder om ni ville veta det.
Och så har jag beställt tågbiljetter hem till Närpes. Kommer "hemhem" den 24.11 på kvällen
och sedan åker jag den 27 på dagen. Och då kommer min lilla snutte Ceasar att få bo i Närpes
några veckor då jag åker till åland den 1 December. Tror inte jag har tid och pengar att åka upp
till närpes igen förräns jag får jullov så Ceasar ska få ha myspys med Elvis istället ^^¨
Kan ju inte lämna honom själv en vecka heller då jag är på Åland. Dessutom tror jag att han
kommer må bra av att få träffa sin kompis Elvispen ;P hihi.
Men nu ska jag försöka få någon mat i magen och sen får vi se om jag åker in till Hesa
och söker efter vinterskor eller om jag gör någonting helt annat. Får se vad jag orkar göra!
Vi hörs å syns, pusspuss ha det bäst :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0