Live

Wiie! Idag ska jag äntligen få se Bring Me The Horizon live igen <3 Såg dem dock för
10 månader sedan men det är allt för länge sedan enligt mig ;P Ska bli riktigt roligt att få åka
på en livekonsert igen :) Ska ju som sagt åka med Daniela, Mats, André och Chrisse.
De kom hit igår på kvällen, kanske runt halv 6 om jag minns rätt ^.^
Anyways, vi ska börja bege oss mot Tammerfors om 1,5 timme. Så ska vi äta där och chilla
innan konserten börjar. Tror de öppnar dörrarna klockan 6 och spelningen börjar halv 7.
Skojjigt skojjigt! Kommer iallafall inte uppdatera något förräns imorgon kväll, om jag ens
uppdaterar då. För imorgon ska vi åka in till Helsingfors och shoppa halva dagen.
Så ska jag träffa sötaste Patrik på stan och sen va med honom tills han åker till Åland.
(Vilket va typ kl 8 på kvällen) Buhhuu.. Kommer sakna ihjäl mig :( <3
Men. Nu ska jag sminka mig och sen får vi se vad vi gör innan vi åker. Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0