Kidius

Bilden blev tagen igår men jag äter samma yoghurt som frukost så spela roll xD
Detta är iallafall min favorit yoghurt ^^ Mjölkpudding med smak av vanilj, omnomnom.
Och yay för spegelvänd bild! Borde gå att ställa om camen så den ändrar den rätt väg
direkt när man tar en bild men vet inte riktigt hur.. Får ta och googla det nån dag.
Anyways, börjar skolan 10:15 idag. Börjar med en ny kurs idag, människan och det finska
samhället tror jag den hette. Får väl se då vad det är. Lät som att det ska va mycket politik
och sånt, vilket jag för tillfället inte är så insatt i om jag skall vara ärlig. Men det kanske ändras.
Vem vet. Kan ju hända att politik är intressant? Kan ju hända att kursen inte alls handlar om det
också. Haha ^^¨ Men jaja. Nu ska ja äta klart min såkallade frukost. Vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0