julpynt

Lite bildr på hur det blev efter julpyntningen igår ^^ Sisådär passligt oskarpa bilder,
men det va inte det lättaste att stå i ett mörkt rum och ta utan blixt så man fick
tillräckligt ljusa och skarpa bilder, haha :p Men men. Nöjd med julpyntningen är jag iallafall.
Kastade in tvn i skrubben (för att jag ändå aldrig kollar på tv) och lade julgranen där. Hihi.
-
Anyways. Idag skall jag in en sväng till Sello, jag har fått mitt paket från Nelly! Wii!
Får bara hoppas att klänningen passar och inte är för stor/för liten, då blir ja ledsen :(
Fast jag blir ändå glad igen för jag åker till Åland imorgon, iiih! Spännande! <3
Så idag på mitt schema står det; åka efter paketet, packa kläder och grejs, skolarbeten
och sen typ äta och sova. Så för att få någonting gjort så ska jag sminka mig och sen sätta
igång med allt som ska va gjort. Vi hörs och syns! Pusspuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0