hohho

Hittade två bilder på google som jag tyckte passade in på mig just nu, haha.
Har så otroligt ont i ryggen så har fått kasta i mig 2 värktabletter. Har förhoppningsvis
inte snäst och fräst till någon, isåfall är jag ledsen för det. Haha xD
Har iallafall "tröstshoppat" en klänning och ett blått makeup glitter. Kommer sitta finfint på nyår.
Beställde från Nelly så det kommer väl om några dagar hoppas jag. Gärna innan jag åker till
Närpes, eller i värsta fall innan jag åker till Åland. Får bara hoppas att klänningen sitter fint på
också, eller att jag ens får på mig den. Haha. Annars får jag väl bara beställa större storlek.
Inte svårare än så. Anyways. Ska titta på en film nu för att avsluta den här dagen.
Ha det så bra, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0