hårfärgning och sushi

Ja hohho! Kom hem till Närpes klockan 12 igår natt. Va så trött att jag gick och lade mig direkt.
Vaknade nyss med världens ömmaste muskler i nacken och axlarna. Märks nog att det man
gick och bar på igår vägde lite extra mycket.. Får hoppas att mamma eller syrran är snäll och ger
mig lite massage idag, annars kommer nog min nacke att dö :(
Hade även den konstigaste drömmen på länge. Jag drömde att jag gick i lågstadiet igen.
Jag gick i samma klass som de jag gick med på riktigt fast vi hade fått tillökning i klassen med
två personer. Det va iallafall någon dans i skolan och så hände det lite konstigt grejs.
Vill inte berätta direkt vad den handlade om men den va iallafall konstig, haha.
-
Idag står det iallafall på mitt schema att färga håret (äntligen!!) och att göra hemgjord sushi <3
Åh vad det ska bli mumsigt! Har inte ätit sushi på jätte länge, kanske slutet/mitten på oktober?
Så det ska bli mumsigt. Men men. Nu ska jag chilla lite (är fortfarande sjukt trött) och vänta
på att mamma och syrran kommer hem så vi får sätta igång med allt grejs. Hörs! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0