Glögg och pepparkakor

Avnjuter min andra kopp (idag) med glögg. Har säkert druckit sammanlagt 6 koppar med
glögg på någon vecka här nu. Haha. Har även vräkt i mig massa hembakade pepparkakor också.
Gjorde ju som sagt degen själv! Lite stolt får man va :) Gjorde dessutom ljusa pepparkakor,
mycket godare än de "vanliga" mörka pepparkakorna. Fast.. Jag föredrar nog att äta upp all deg
istället, haha. Är det bara jag som tycker att degen är godare än färdigt gräddade pepparkakor?
Och är det någon annan än jag som har "tjuvstartat" med julen? ;) Hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nejnejnej nejnej nejnej nej inte julen ännu,, e je ju itt na snyög!

2011-11-09 @ 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0