follow your heart

Jaa-a, jag tycker det är bra med ego-flum bilder. Orka va seriös ;D
Har iallafall hunnit vara till biblioteket och lånat en bok som jag behöver till skolan
och sen va jag till Fotoquick och köpte detta underbara armband. Det står "follow your heart".
Ni kan få bättre bild på det senare när jag kommer tillbaka till Esbo. Har systemkameran där så.
Har även hunnit sätta mig ner och ha "Jonna-tid", dvs fixat min makeup. Jag ser det som terapi,
jag älskar att få testa olika sminkningar, färger och sånt. Det är avkopplande ^^
Dessutom höjs mitt självförtroende när jag haft min egentid och fått pyssla om mig själv.
Och lite bättre självförtroende skadar ju ingen (om man inte blir dryg och bara onödig), haha.
Men nu ska jag avnjuta en pizza och sen invänta besök av Jeanette runt kl 7.
Tills dess får jag väl spela lite LoL eller Sims, haha. Vi hörs iallafall! PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

ser ut att va likadant som hede ja haar hede armbande =)

2011-11-27 @ 22:47:12
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0