...

Suck. Varför måste man drömma? Hade en sån hemsk dröm igen inatt att jag vaknade och
va jätte ledsen. Det är bara en dröm men det känns ändå så verkligt på något sätt.
När man är i drömmen är det verkligheten, när man vaknar är det bara en dröm.
Men ändå sitter det inne i ens huvud och gnagar där. Jag tänker så mycket på det så att
tillslut börjar jag tvivla på mig själv. Människans hjärna är helt enkelt en konstig sak..
Och jag hoppas att min dröm aldrig blir sann för jag tror inte jag skulle klara av det.
Men nåja.. Nog snackat om den saken. Idag på schemat står det att diska, skriva en uppgift
och sen ingenting speciellt. Ska bara chilla idag. Har inte lust med något annat.
Så vi hörs och syns någon gång. Ha det så bra, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

? :(<3

2011-11-21 @ 18:05:25
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0