bleh

Rakt vs. lockigt hår? ^^
Ja hohho om man såg sådär bra ut idag också, ser så otroligt sliten ut, haha.
Hade en riktigt rolig kväll igår även om det va lite trassel i början med chaffis å grejs.
Åkte iallafall först till nämpnäs och checka in festen där. Va där till kanske halv 1?
Och då åkte vill till baren och dansa flera timmar, hehe. Tror jag kom hem runt 3.
Det jag minns tydligast av då jag kom hem va att jag inte hade någon aning om jag hade
fått ur den ena linsen eller inte, haha. Och i morse då jag vakna va ja tvungen att se om
den va i eller inte, men jag såg den inte så misstänker att jag fick ur den. Men har ingen aning
var, när och hur, haha. Rätt roligt faktiskt ^^ Och jag vet inte hur många gånger jag "sjöng"
OSTKAKA eller sa att mina vänner måste komma till Helsingfors och hälsa på mig, haha.
Säkert tusen gånger vardera :D För er som inte vet vad jag menar med "ostkaka", klicka här.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

jag råka ju påt de i öga tå vi va fö lokalin.. siekärt fol an ur tå :P :D

2011-11-27 @ 13:04:25
Postat av: Daniela

haha vafan ja hadd samma problem me linsin jag å tå ja kom häjm! soåt å påta me i öga i 1h tärt ja gav opp å sku ga o ligg så sir ja at an ligger framanfö me på borde xD haha

2011-11-28 @ 17:47:14
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0