Blabla :3

(gammal bild)
Rätt länge sen jag uppdaterat något vettigt nu så ska börja med att berätta att inget speciellt
har hänt. Så ni har inte missat något. Har haft fullt upp med skolan, har varit nära att få ett
nervöst sammanbrott (tyckte det blev för mycket uppgifter i skolan men det löste sig)
och har blivit tokig på katten. Har fortfarande en hel del att fixa i skolan. Ska ta tag i det
i morgon, tycker att jag behöver en dag ledig från skolarbete. (ghvcbnv hälsar Ceasar).
Nu ska jag vräka i mig resten av makaron-tonfisk salladen och sen äta en banan.
-
Fick en fråga av en person som ville vara anonym. Hon fråga:
Vill du berätta lite mer om privattatueraren? Vart han bor, om han bara tatuerar sådana han
känner eller om man kanske har en chans att få komma till honom? :)
Jag är myndig förresten, så det har inte med saken att göra. :P
Tack!
-
svar: Jag har ingen aning om vad han hette, jag minns inte alls. Haha.
Jag tror att han bara tatuerar sådana han känner, men är inte säker på det heller.
Jag kom i kontakt med honom eftersom det va min systers exs kompis.
Så ledsen, jag kan inte hjälpa mer än det (och det va typ ingen hjälp alls), tyvärr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0