bara massa flum

Gjorde mina naglar igår, massa glitter ^^ Tänkte fixa det i silver glitter men hade bara gult
glitter, fail. Men jaeh, det glittar iallafall och det va det jag va ute efter. ^^
Hm. Men anyways.. Vaknade halv 9 idag, åkte med pappa till Engelqvist och fixade en
begravningsbukett till farfar och sen bestämde vi en vers som ska läsas upp också.
Just nu ligger jag och kollar på Disneydags, haha. Ska kanske spela lite the sims nu också.
Hittade inte The sims 1 så jag kunde spela making magic, så jag spelar sims 2 istället,
med tillägsddelen jorden runt ^^ Inte lika skojj som Making magic, men vad kan man göra.
Får väl ladda ner sims1 och sen installera magic på den sen då. Hade ju laddat ner
båda spelen men jag fick det inte installerat då :< buhu. Men nåjaah.
Bara massa flum här nu så lika bra att jag slutar skriva ^^¨ Vi hörs senare, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0