2 days

Haha, min lilla gris <3 Har ni läst min blogg länge har ni nog sett den här bilden innan.
Men jag tycker att han är så söt! Därför får han va med på bloggen 1000 gånger :)
Annars så börjar jag skolan 12:45 idag.. Funderar på att gå till skolan lite tidigare och
köpa en macka för att få någonting i mig. Annars får jag ingen mat förrän kl. 4 >.<
Men annars, vet ni vad? om TVÅ dagar åker jag till Åland! IIIH <3 *hyper*
Ska bli så underbart att få träffa älskling igen! Kan inte fatta att jag inte sett honom på snart
en månad. Allt för länge att va bort från varandra >.< Men det är inte så länge kvar nu!
På torsdag kväll åker jag och kommer inte tillbaka förrän den sjunde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0