-> häim

Arkivbild bara för att jag är på windows-versionen på min mac och inte har några bilder där.
Bilden e tagen förra gången jag va till Närpes så det är ett bra tag sen ^^ ¨
Sitter annars hemma i Esbo och chillar nu, ska strax äta någonting innan jag åker iväg till tåget.
Börja skolan 8.30 idag och jag är så sjukt trött så har ingen aning om hur jag skall orka vara
vaken på tåget.. Somnar jag missar jag väl den hållplats jag skall stiga av på, haha.
Får väl lägga alarmet på kl. 22.00 så att jag säkert är vaken då jag kommer dit.
Kommer först att komma till Närpes runt kl. 12 inatt eftersom jag stiger av vid Seinäjoki
och tåget anländer dit 22.20 och så tar det 1,5h att köra hem. Som tur är kommer mamma
efter mig dit så jag slipper köra bil själv, haha. Får sova i bilen <3 X)
Anyways. Får se hur bra uppdatering det blir under helgen då. Har rätt mycket inplanerat
så frågan är hur jag skall hinna med allt.. Men säkert fixar det sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0