Tisdag - känns som måndag.

God morgon! Är sisådär redo för jobb snart. Börjar om 40 minuter ^^
Men åker om 20 typ. Om ni är intresserade av att veta det, haha.. xD Annars kom jag fram
till att jag har verkligen sjukt dålig syn. Jag stod och kollade på datorn då mamma satt där,
hon fixade några recept och jag kunde inte se vad som stod där :s Fast datorn bara va
typ en meter i från mig om ens det! Texten va förståss rätt liten (typ 12) men ändå.
Borde ju sett det ändå XD Så idag ska jag skicka mamma efter linser till mig.
De jag har nu är för svaga så ser ju inte så speciellt mycket med dem.. :(
Men förutom jobb och att mamma ska hämta linser till mig, så ska jag uppträda idag!
Ska till ålderdomshemmet med Legatos sångelever och framföra två låtar ^.^
Ska bli kul :] Men sen efter det blir det att nörda i sig information om musikhistoria. YAY!
Eheh.. Kanske inte så jätte roligt men det måste va gjort iallafall. Dessutom borde jag
ta tag i tero-slutprojektet också. Men jag vent inte vad jag ska skriva om >.>
Jag visste. Men det fanns inte tillräckligt med information, buhuuuuuuhuu :(
(Fan vilket långt inlägg detta blev då) Men vi ses senare, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Lisette

sv; Jaa, kommer dö då serien slutar för gott.

2011-05-17 @ 09:34:55
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0