Påååst? xD

Normala bilder ^-^ Och en sårär pasligt urringad klänning som jag sällan använder
för den är så fin så jag vet inte när jag ska använda den..
Annars så har jag hunnit va i duschen och sminkat mig och sånt redan.
Jag vet inte vad jag har för fel som vaknar så här tidigt hela tiden.. Jag kan inte sova
länge längre? Tråkigt.. Fast man blir väl ändå tröttare ju längre man sover :p haha.
Men ska strax springa och kolla om jag fått post! Hoppas på ett avi. Men har jag inte fått
det så skiter jag i det, åker ner till den lokala affären och ber dem kolla om jag fått paketet.
Man kan väl dra en liten vit lögn också om man inte får ut det? Typ att det är en present?
Men vad fan spelar det för roll om man lämnar in ett jävla avi eller inte..
Om det är så viktigt och jag inte fått det så får jag väl åka med det då jag får det?
Bara jag får mitt jävla paket idag om jag fått det! D: VILL HA DEN NU! :D
Haha, men nu frukost sen post! Hörs senare, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Madeline

aha jag ska till min syrras student!:)

<33

2011-05-27 @ 11:15:26
URL: http://´www.maderinas.blogg.se/
Postat av: Daniela

hahah märks e at du vill ha hede pakette elå?! XD

2011-05-27 @ 14:42:38
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/
Postat av: Matilda

itt måst man ha avi fö ti hemt ut paketten! :) bäre du har paketteas försändelsekod å id så får man no ut a :)

2011-05-27 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0