Oseriös ♥

HAHA, seriöst, fatta hur kul det är med webcam ibland X'D
På första bilden ser jag ut som nån sjuk cyklop med hjärtformad mun XD HAHA
Och på andra bilden ser ja bara allmänt rolig ut X') Hihi!
Annars färga ju jag håret idag då, med vad jag trodde skulle va toning.
Men nej det tog på som fan! Fast det hette "tonings-shampoo"? Sjukt konstigt..
Så nu har ja en jävla fläck vid örat -.- Störande som fan.. Hoppas jag får bort det tills imorgon,
eller så det inte syns iallafall, då jag ska och ta studentkort.. :(
Men jaja.. Ska lägga in lite musik på minnes-stickan nu så jag har nåt chill att lyssna på
i bilen imorgon.. Hoppas vi tar min bil o; Och att mamma tankar åt mig.. Haha X'D
Men men, vi hörs då vi hörs, pusspuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0