Grandiosa ~

Köpte denna godsak på vägen hem från solariet idag. Ska vräka i mig det i hälgen tänkte jag.
Det är mozzarella ost, cheddar ost, pepperoni och ananas på den! Mumsimumsi :D
Annars gick solariet riktigt bra, inga läskiga tankar eller klaustrofobi! :3
Ska beställa en ny tid tills måndag tänkte jag.. Vill ju bli sådär fint brun till studenten!
Är avundsjuk på alla som åker till något soligt och varmt ställe nu :(
Men nu ska jag nörda lite serie och sen gå och sova! Är sjukt trött efter allt idag och
då jag sov så litet igår natt :( Får hoppas jag kan sova bättre inatt! Och att jag blir friskare!
Annars blir det att skippa jobbet imorgon :( Gör ingen nytta om jag snorar och nästan somnar
då jag gör någonting, är väl mest i vägen då ^^ Dessutom blir jag väl aldrig frisk då :/
Men vi får se senare ikväll / imorgon hur det blir! Vi hörs senare iallafall! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0