Friday the 13th :o

God morgon! Så idag är det fredagen den 13:e då :O Får se hur mycket otur man har..
Idag på schemat står iallafall jobb, handla lite och sen klockan 6 ska jag på en kurs, CVT
(complete vocal technique). Ska bli intressant! Får hoppas jag är frisk tills imorgon så jag
får sjunga också! Är fortfarande täppt i näsan och massa slem i halsen så min sångröst
är inte det finaste :/ Dessutom är det sjukt svårt och tungt att sjunga då man är så :(
Man har viljan men rösten orkar inte.. Så lite onödigt att pina den då :/
Men men, jag hoppas det löser sig iallafall! Nu ska jag fixa mig klart och åka på jobb!
Vi ses senare, ha det bäst! pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0