Damn you spotify... >:(

Va man kan va seriös på bilder.. Tog dessa bilder strax innan jag åkte på fest förra helgen.
Hade dem på mobilen så nu har jag lagt in en hel massa konstiga bilder jag tagit ;p haha.
Kom annars hem från mormor för ungefär en timme sedan, har gjort en tårta till mamma.
Den blev jätte fin, haha ^.^ Ni får se bild på den lite senare! Nu ska jag förbanna mig över
spotify en liten stund. Skulle få Spotify premium gratis men nej man måste ändå skriva in
sitt bankkorts nummer och det funkade inte med mitt VISA electron så det får va! :(
Får lyssna på musik via youtube nu då.. Eller via iTunes.. *dör*
Om jag inte lyckas få mamma att köpa mig spotify premium eller unlimited.. Bröghlr :(
Kakka spotify som inte ens kan va gratis som det alltid har varit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0