S.K - Mardrömmar ~

Cha cha. Idag har jag gjort inget speciellt. Va till banken ett varv, in på affären en sväng
och köpte tonfisk, juice och nåt sånt.. Sen har jag bara chillat och fixat mat.
Gjorde cannelloni, men det sket sig, de gick sönder och jävlades bara :( Med det va gött ändå.
Har även varit i bastun och nu tänkte jag gå och lägga mig i sängen och läsa!
Har läst ut första boken i första boken i Stephen Kings Mardrömmar. Den va ruskigt bra!
Den handla typ om några människor som va på ett flygplan och åkte igenom nån "tidsspricka"
varav 11 personer överlevde. Sen är dem där och försöker hitta tillbaka typ. Sjukt spännande.
Hoppas att den andra boken i första boken är lika bra! :D (Det är två böcker i en bok och det finns
åtminstone 2-4 böcker som hör till Mardrömmar-serien. Rätt smart va? Måste älska Stephen King.)
Men vi ses imorgon! Pusspuss, gonatt, ha det bäst och allt det där <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0