Tuuri ~

(intressant fakta, då jag sökte på google på "tuuri" och öppna den här bilden, kom jag till min blogg!)
Som ni kan gissa från bilden (och rubriken) så va jag en sväng till Tuuri idag! :D
Fick hem sådär passligt mycket saker. Ett par snygga svarta jeans från Only, en jätte söt topp och
massa småsaker bland annat :3 Va även en sväng till Seinäjoki för att byta ut ritplattan som jag fick i
julklapp och som inte fungerade, eller det va pennan tydligen som hade något fel.
Så fick en ny penna. Yay :p Ska snart testa om den funkar nu då! :) Får hoppas på det bästa!
Om en timme typ så ska jag börja fixa mig inför kvällens planer (d.v.s. fest, hehe).
Vi ses eventuellt lite senare, ha det bäst så länge, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Härligt och höra! Det är sådär med mig, är sjuk tyvärr :/ men vad ska du göra ikväll då? :) ha en dunder lördag!

2011-03-12 @ 16:25:03
URL: http://guevacci.se
Postat av: Rodriquez.

låter som en bra dag! :D

2011-03-13 @ 18:19:56
URL: http://rodriquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0