Rosa hår ♥

Bild tagen för ungefär ett år sedan ;d Mitt rosa hår <3 Det va så fint så!
Men det får mig att tänka tillbaka på gamla saker. Det både glädjer mig och får mig lite ledsen.
Får mig att känna saknad, kärlek och många andra känslor. Så mycket minnen av de jag älskar.
Men en sak är iallafall säkert. Jag och mitt rosa hår va det finaste i skolan ;) haha!
Många tror att jag färga håret rosa bara för att få uppmärksamhet? Varför skulle jag göra det? :s
Helt onödigt. Jag färgade mitt hår rosa för att jag kände för det. För att det är fint. För att det är jag.
Ända skälet varför jag inte har rosa hår än idag är att det slet som fan på håret att färga det.
Man va tvungen att färga det varannan vecka och håret mår verkligen inte bra av det :(
Skulle du våga färga håret rosa (eller annan "ovanlig" färg, isåfall vilken)?

Kommentarer
Postat av: Frida

Oerhört vackert!

2011-03-04 @ 16:13:55
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv. haha jaha vad roligt :D <3 jaa tror det blir dom blåa :D

2011-03-04 @ 17:53:25
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: DAaaamen!!

ja ha fundra på na blått, mellan blå-mörkblå :D

2011-03-04 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0