Promise me.

Tja tja! Kom nyss in efter en liten promenad. Va mycket fint ute idag :3
Efter att jag va på massage idag, vilket för övrigt gjorde mycket ont, så har jag läst på biologi.
Går igenom mina anteckningar nu typ och det är faktiskt riktigt tråkigt. Haha :D
Men på onsdag är provet och då kan jag ju nöja mig med att jag inte behöver läsa mer biologi.
Utan då får jag börja på med matematik istället.. Inte mycket bättre eller hur? XD haha.
Annars skulle vi haft musikövning idag men det blev inte av. Tänk att vi aldrig kan va alla på en övning..
Det kan verkligen inte va så svårt? Att några personer inte kan träffas på samma dag.. Men tydligen :p
Så nu chillar jag en stund istället innan jag tar tag i biologi igen. Hörs senare! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0