Lördag <<

God morgon! Vaknade för typ en timme sedan av att min ena mobil ylade som fan >.<
Det va nån påminnelse och jag förståss tryckt på snooze istället för att stänga av det,
så 10 minuter senare vaknade jag igen.. Och då kunde jag självklart inte somna om -.-
Så då låg jag i sängen en halvtimme och steg sedan opp och hoppade i duschen!
Nu sitter jag och äter en yoghurt och funderar på vad jag ska göra idag.
Ikväll är det maskerad på Logen, får se om jag åker eller inte. Har lust att åka, men ändå inte.
Så vi får se vad det blir då till sist. Jag vet iallafall att jag måste öva på matte, eller läsa teorin.
Tror jag sparar räknandet tills imorgon eller tills jag har all teori läst.. *fett jobbigt*
Aja men.. Vi hörs väl då vi hörs! :p Ha det så bäst så länge, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0