Inlägg dedikerat till mitt blåmärke ~

Mitt blåmärke på magen som gör så förjävligt ont. Det ser litet ut, men på första bilden visar jag
vart blåmärket börjar, och ni ser ju vart det slutar.. Om ni bara kunde fatta hur ont det gör!
Det känns som att man blir knivhuggen bara för att man sitter typ, rör man på det så dör man nästan.
Så hur uppstod detta blåmärke? Jo står man längst fram och diggar till sjukt bra musik,
har massa personer runt om kring sig som puffar på och det råkar finnas en järnstång framför,
ja då ser man så där ut dagen efter :p haha. Kanske inte så intressant att läsa om men..
I brist på annat vettigt att skriva så får ni läsa om mitt intressanta blåmärke :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sir du har en navelpiercing :D To e sjukt ti lag? ja ska lag såfort ja får pengar :)

2011-05-06 @ 16:25:24
URL: http://topofthemountains.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0