I'm happy I got you ♥

God morgon! :3 Har hunnit med "massor" redan idag. Har duschat, haft på en ansiktsmask,
haft i en hårinpackning, klätt på mig och ätit frukost :D Haha! Har fortfarande massor att göra.
Några exempel: Fixa syrrans dator, kolla en sista gång om jag får min ritplatta att funka,
leta recept tills kvällen och mycket mycket mera. Ikväll ska jag iallafall över till syrran.
Vi ska typ fixa någon god mat och kolla film. Det planerade vi iallafall igår, vad vi gör då är en annan sak.
Men nu ska jag ta tag i alla dagens sysslor så jag får sätta mig och vila någon gång ;)
Vi ses då vi ses! Ha det bäst, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hellu, hur är det med dig idag då? :) Nu är man ledig och kan svara kommentarer ^^

2011-03-05 @ 13:23:08
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0