Ily♥

Tjenare. Vakna klockan 11 typ, men är fortfarande jätte trött :/
Satt och rita en stund innan jag satte mig vid datan. Sen satt jag och spela en stund.
Nu funderar jag på om jag ska hoppa i duschen eller om jag går senare ikväll..
Funderar även på om jag ska åka och köra slalom idag/ikväll eller om jag inte ska..
Mår lite dåligt just nu så =( Dessutom har jag inte åkt slalom på ett år typ, jätte länge sen!
Så vi får se. Det skulle iallafall va kul att hitta på något! :3 Istället för att sitta hemma..
Borde läsa på biologi studentprovet också.. Och öva på matte.. Men en ledig dag till gör väl inget ;p
Är sådär småsur också, skulle fått mina skor som jag beställde igår. Men då hämta vi inte ut paketet.
Och idag så kan vi tydligen inte hämta ut paketet, så det får bli imorgon >.< Vill ju ha dem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0