idk ~

Bilden är lånad från google. Tyckte bara den va så cool xD haha..
God morgon annars. Blev en rätt drastisk förändring i mitt humör igår. Från glad till ledsen.
Fick veta att min farmor har dött, va kanske inte va så nära, men det känns ändå.
Så jag hoppas att hon har det bra där hon är nu, om hon är någonstans..?
Döden väcker mycket tankar.. Så det va därför jag inte orkade uppdatera igår.
Men nog snackat om det. Idag så ska jag bara chilla. Jag tänker göra ingenting.
Eller jag lova mamma att åka ner till banken en sväng, men annars, ingenting.
Men innan jag börjar göra ingenting ska jag göra en smoothie! Vi ses senare, puss <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

beklagar igen gumman :( <3 puss o kram på de

2011-03-31 @ 21:55:03
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0