Idag ~

Tjenna! Kom nyss hem :3 Har ju som sagt varit med Daniela och Mats i Vasa idag.
Hittade en spetsbody som fick följa med mig hem! (Jag hatade dem förut, men idag så gillar jag dem?
Ganska konstigt..) Hittade massa andra kläder som jag skulle vilja plocka med mig hem,
men bestämde mig för att jag ska dra med mig mamma och shoppa en annan dag istället ;)
Vi va iallafall och käka på en asiatisk restaurang, Spices. Åt jätte räkor med sötsur sås <3 As gott!
Sen då jag åkte från Daniela kom jag på att jag verkligen verkligen ville ha Ben & Jerrys..
Så då åkte jag in till centrum och köpte det, hälsa på mamma och sen åkte hem ;p haha.
Så nu sitter jag här och funderar om jag ska kolla film eller om jag ska spela en stund..
Lutar lite mer mot att spela, haha! ;) Undrar ni vad jag spelar? Maple Story. Sjukt lame spel,
men ack så roligt! Och gulligt! ^__^ Är en Evan, så jag har en drake som följer med mig <3 SÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0