happy face !

HAHA, seriöst, hur ful kan man va? =D
Så där roligt har jag iallafall nu då studentskrivningarna är över! :) Jag tror verkligen att jag
klarar matten, tror faktiskt att jag kan få rätt bra i det :o Löste 10 uppgifter som man skulle,
fick ett svar på alla av dem också, bara att hoppas att de flesta är rätt ;) haha!
För att fira att alla skrivningar är över åkte jag på massage klockan 3, sjukt skönt! ;) haha.
Har även hunnit va på musikteori och varit till studiehandledaren och fått massa kataloger till skolor.
Bara att välja och vraka i dem nu då! Sista ansökningsdatumet är ju 12 april i finland och 14 i sverige.
Men jag har iallafall en aning om vad jag ska söka till nu så lite lättare blir det väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0