Flum ~

Cha cha! Kom nyss hem :) Har varit på massage! Ont som fan gjorde det.. Bara en gång kvar nu då :(
Det är lite smygtråkigt.. Men jag tror iallafall att det har hjälpt rätt bra faktiskt!
Har inte sådär otroligt ont som jag brukar ha, det knakar inte lika mycket heller ;p haha.
Annars så gick studentprovet helt okej tror jag. Det fanns många frågor man kunde flumma på,
så det va ju till stor fördel :) Några exempel på frågor som va; ett nedärvnings shema,
människoembryots utveckling, djurcellen och lite sånt tråkigt ;) haha. Får se då vad det blir till ^^
Nu tänkte jag iallafall chilla, göra ingenting. Imorgon blir det att ta tag i matematiken.
Får jag säga USCH? Jag har verkligen inten lust eller ork med det.. Blöh ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0