Dagen efter.

Hade en mycket mycket trevlig kväll igår! Tyckte den tog slut allt för snabbt dock :(
1G3B så va sjuklit bra som vanligt, stod längst fram och digga som tusan. Därav många fina blåmärken.
Bland annat ett på magen som gör ont som fan :( Men i slutet av deras framträdande fick jag spela gitarr!
"spela", han lyfte fram gitarren och jag och några andra lyckliga människor fick dra på strängarna, haha!
Men, kul som fan va det iallafall! :) Dock är det inte alls lika roligt idag. Jag sjöng med lite för mycket igår,
så idag är min hals och jag ovänner. Gör sjukt som fan, kan knappt prata av vad det gör ont :p
Men nu ska jag dricka lite vatten, äta en macka med massa smältost och typ.. se glad ut.. :D
Vi hörs senare, kanske, om jag orkar ;) haha. Pusspuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0