Bla bla blaa ~

God morgon, eller kanske inte så god men.. Jag vet inte vad jag gör om nätterna längre.
Jag kan inte sova. Jag ligger vaken hur länge som helst, vrider och vänder mig..
Sedan då jag äntligen somnar vaknar jag 100 gånger :( Det är verkligen jobbigt..
Det har varit så här nu flera veckor >.> Kanske därför jag är så trött hela tiden?
Aja men idag är det lite mycket på schemat. Först ska jag räkna matte,
efter det leta en finsk låt, sen åka till skolan där jag skall bland annat lämna in miniräknaren
och MAOL, lämna in mitt bildkonstslutarbete och prata med studiehandledaren.
Klockan ~3 har jag hygienkurs och sen skriver jag prov i det. Halv 6 har jag sånglektion.
Så ingen frid och fröjd här fast man helst skulle ligga i fosterställning och dö xD
Jag hatar verkligen att vara sjuk, även om det inte är så jätte farligt än.
Men ska ta tag i räknandet nu! Vi ses senare, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0