True Blood Season 4!

IIIIIIIIH! *skriker av glädje* SÅ LYCKLIG<3
Jag vet inte ens hur jag skall börja beskriva hur otroligt lycklig jag är att få se dessa
snyggingar igen! Gud vad jag har längtat! Och äntligen, äntligen, är dem tillbaka!
Oj så jag har längtat att få se heta Alexander Skarsgård (som spelar Eric) som en vampyr.
Det ända man kan göra så fort man ser honom i serien är att drägla. Så jävla het!
(Ursäkta ordvalet men kan inte uttrycka mig bättre än så, hehe ;p )
Och Ryan Kwanten (som spelar Jason, Sookies bror) han är också ett riktigt ögon godis.

Checka in första episoden i senaste säsongen av True Blood här! Eller så går ni in här och
klickar på Tv Shows och skrollar ner tills ni hittar True Blood! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0