Spicy Mexican ~

(arkiv bild) Denna skulle inte alls sitta fel just nu, en Mexicana från Kotipizzza. *om nom nom*
Men får nöja mig med djungelvrål (eller 2 andra godispåsar om jag får nog av det)
och Spicy Mexican chips. Och äppeljuice till det. Hehe :3 Lite sugna blev ni nu va? ;)

Annars hade jag en helt okej kväll igår. Först grillade vi lite hos mig och chilla.
Sen åkte vi till fagerö där det va fett med myggor så nu har jag typ 100 myggbett..
Sen så dansa vi i discot, va och drack lite i puben och sen så dansade vi lite till.
Runt klockan 2 åkte vi hem och jag va hemma och i säng halv 3 ;p

Och nu har jag som plan att lägga mig i soffan, proppa i mig chips och kolla på film.
Söndagsmys för sig själv till 100%, hehe. Tänkte kolla på Harry Potter, hihi :$
Vi hörs senare, pusspuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0