Photo ^^

Hejsan hejsan! :) Sitter och pillar på i iPhoto nu. Försöker redigera lite bilder bara för att testa!
Kan ju säga att redigeringen går ju faktiskt rätt bra.. Men jag har inte kommit fram till en sak.
Som faktiskt är det viktigaste.. Hur man sparar! Haha XD Fast jag ska nog komma underfund
med det så småning om! Tog iallafall bilden ovan i "Photo Booth" ^^ Ville visa upp en ny sak.
Mitt halsband! Köpte det idag :) Det är ett hjärta i någon kristall typ. Jätte sött!
Men ska iallafall fortsätta att försöka redigera lite nu och försöka spara.. Haha!
Vi hörs senare :) Pusspuss<3

BTW. En sista gång för er som missar det; Jag beställde hårfärgen från Villikihara!
Det är en finsk sida ^^ Och ibland så händer det sig att jag köper hem färg från Shock :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0