kung fu fighting ~

Ni får nöja er med en gammal bild just nu.. Haha xD
Va riktigt skönt på stranden idag. Va där i typ två och en halv timme! Så brännan börjar ta sig! ;)
Vet inte varför men min mage blir alltid värsta brun men armarna och benen tar typ 100 år på sig
att bli bruna? Det är så sjukt jobbigt.. Vet inte vad jag ska göra åt det? Jobbigt med brun utan sol
och sånt grejs som bara kladdar och har sig... Men ska kanske till stranden igen imorgon.
Dem säger på vädret att det ska bli ännu varmare nu över helgen?! Hur ska man överleva? XD
Höll ju på att dö nästan idag av va det va varmt, haha. Men det är skönt! Jag gillar det!
Hoppas annars på att min hårfärg ska komma i morgon.. Då ska jag plåga mitt hår med
blonderingsfärg. Kanske låta det vila en dag innan jag kastar i den röda färgen.
Vi får se hur jag känner imorgon, jag är ju den som vill fixa allt på en gång XD haha.

Annars kollade jag kung fu panda 2 idag, så jävla bra ^_^ Älskar kung fu panda!
Och typ alla andra tecknade filmer.. Haha. Men kolla den! Den är riktigt mys ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0