Hos syster ^^

Sitter hos syrran och lånar internet, hehe ;D
Så sitter och myser med Frans, Diesel och deras bebis ^_^ Han är ju så sööt! <3
Lilla skrutten :) Pepsi (på bilden) har också varit här och skuttat runt.

Annars va jag med min katt Misse till djurkliniken idag. Hennes öra va riktigt uppsvällt.
Så det va en blodkärl eller vad det heter som hade gått sönder typ?
Så hela örat va uppsvällt med blod och grejs.. Så de tömde örat på blod och nu måste jag
ge henne antibiotika i några dagar och sen på tisdag ska vi på återkontroll.
I värsta fall blir det att operera örat och eftersom hon är så gammal finns det en risk att hon
inte vaknar upp ur narkosen :(( Så hoppas att örat läker och att vi inte måste operera..
Vill inte riskera att hon inte vaknar igen ;( Min lilla Misse.. Btw, hon går runt med en sådan
krage nu också så hon inte ska klia xD haha, hon ser så söt ut, skrutton min ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0