Fredag!

God morgon! Sitter bara och chillar nu, gäspar stort då och då ^^ Haha.
Vaknada klockan 10 idag av att syrrans hund skall typ 100 gånger... Bara att stiga upp och
se glad ut då. Tänkte snart gå efter posten och hoppas på att min hårfärg har kommit!
Så sen ska syrran och jag in till City och fixa någonting åt mamma och hämta hårfärgen
om den kommit och sen åka till Nygårds och kolla på smycken :)
Några andra planer för idag har jag inte planerat, förutom då att färga håret om jag fått färgen.
Kanske åka till stranden igen? Vi får se vad jag orkar hitta på ;p haha!

Btw! Om en vecka sitter jag på båten till Sverige med pappa, syrran och Mattias! Yay!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varifrån beställer du hårfärg? :)

2011-06-10 @ 10:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0