Dreams about France ~

God morgon ^^ eller god dag.. Vilket ni än vill ;p Själv vaknade jag för en halvtimme sedan.
Va så sjukt arg då jag vakna så jag kunde ha haft sönder något xD haha.
Det va min dröm som gjorde mig arg. Min klass skulle åka till Frankrike. Men då kom jag på
att syrran hade mitt smink. Så då va jag tvungen att åka efter det och då jag kom till
syrran så behövde Kristian hjälp med att skruva med sin moped så tack vare det missade
jag bussen som skulle gå till Åbo. Det betyder att jag missa hela jävla resan. Jävla skit :(
Men ja ja.. Får väl åka dit i verkligheten någon gång i stället. Hehe..
Ska iallafall snart gå upp och sminka mig. Är fortfarande lite smygsur efter drömmen
åså är jag trött. Dessutom vattnas det i mitt ena öga :s Konstigt.. Men men. Ses sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0