All I see is red ~

Teehee. Färgar håret rött igen. RÖTT. Lika rött som förra gången, förhoppninsvis ännu rödare.
Tänkte kolla på film nu, agnosia tror jag den hette. En thriller borde det va xD
Men men. Ser fram emot imorgon, det är ju tomarkarnevalen nu i helgen!
Ska dock jobba från kl. 15 till typ 3 eller 4 i morgon. Sedan på lördag ska jag börja jobba
kl. 10 och jobba till typ 16. Sen åka hem och kanske ta en power nap om jag behöver det.
Annars bara typ byta om och åka tillbaka och börja festa. Haha XD
Om jag hinner ska jag kolla igenom alla stånd på lördag morgon, annars får jag gå efter jobbet.
Det enda jag vet att jag ska ha är: Sockervadd. Och kanske godisremmar. Får se, haha ;P
Ingen lugn ingen ro ^^ Men men.. Jag tror iallafall inte att jag hinner uppdatera över helgen.
Vi får helt enkelt se det senare ^^ Vi hörs iallafall senast på söndag! Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0