Wiih <3

Ser ni vad jag har gjort idag? :D Piercat mig igen! Åh vad jag har längtat <3
Två flugor i en smäll! Fick träffa världens bästa Daniela och pierca näsan! :)
Och ja, det gjorde för fan ont. Mer smärta än vad jag kunde ha trott!
Läppen kändes inte alls av men näsan, jävlar. Men det gjorde dock bara ont att ta hålet,
så det är lugnt. Vill ni ha en näspiercing, gör en. Det är bara hålet som gör ont som sagt.
Jag är fett nöjd med min iallafall. Så den är värd smärtan, som ändå va över efter någon sekund.
Det ömmar bara lite nu men vad kan man förvänta sig av en nygjord piercing? Klart det ömmar.

Fick dessutom en jätte stor överraskning av Daniela! *trumvirvel*
Jag fick bli gudmor till världens sötaste lilla tjej, Oline! <3 Är så sjukt glad, stolt och rörd
på samma gång! Ren lycka :) Jag lovar, jag skall bli den bästa gudmodern som finns, hihi <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

aaaws ;> he var du siekät å! :) <3

2011-07-13 @ 21:28:14
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0