Torsdag !

God morgon! :) Vaknade typ för en timme sedan, nästan en och en halv. Har hunnit duscha,
fixat min makeup (obs. bara ögonen, vill ju inte få smink i min nyagjorda piercing)
och sen tvättat båda helixarna och näspiercingen. Sen lagt i mina linser.
Nu äter jag ett äpple och kollar på tv ^.^ Tänkte snart åka och tanka bilen.
Ska ju åka till Vasa idag med Jeanette. Tänkte åka på sista Harry Potter filmen!
Om vi får tag i biljetter alltså. Går ju inte att ringa å beställa.. Iallafall inte sista gången
jag tänkte göra det D: Det va typ till Pirates of the caribbean filmen? Tror jag..
Så det blir att gå in direkt till bion och köpa biljetterna så vi har dem ;P hehe.
Men men.. Vet inte om jag hinner uppdatera mera idag. Kanske innan vi åker,
annars blir det väl då jag kommer hem :) Hörs senare, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

sv; taaack :)<3

2011-07-14 @ 16:30:58
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0