Söndag.

Tja. Har varit hos min kusins villa idag, med massa andra kusiner. Vi käka nypotatis,
fisk, kött och massa annat, till efterätt käka vi våfflor med grädde och färska jordgubbar.
Det va riktigt trevligt faktiskt :) Kom väl kanske hem runt halv 5-5.
Sen har jag bara spelat lite Guitar hero och chillat. Har lite huvudvärk just nu.
Eller det känns lite som feber? Men jag ignorerar den känslan. Vill inte bli sjuk. >.<
Har annars försökt leta studentlägenheter också, men fattade ingenting av HOAS.
(Någon hemsida för att hitta studentlägenheter i Helsingfors).. Så jag vet inte..
Är rätt kräsen också då det gäller lägenheter. Den ska va fin och snygg, gärna en 2a.
Och ett kök, ingen jävla kokvrå eller pentry. Usch. Gärna egen bykmaskin också och ett badkar.
Haha XD Inte direkt så att man vill flytta till någon sliskig 1a som luktar gammal gubbe eller tobak.
Men ja ja. Ska försöka hitta Misse nu som varit ute hela dagen fast hon egentligen inte ska va ute.
Hörs senare, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0