Smörgåstårta ^^

Har ju glömt att visa en smörgåstårta som jag gjorde i måndags/tisdags, minns inte riktigt..
God va den iallafall även om jag inte orka dekorera den så noggrannt (kolla på "hålet"
där det lyser igenom av kakbottnen, haha ^^) Gjorde den iallafall med lax och räkor.
Mumsi mumsi :3 Älskar räkor <3 Synd bara att den nästan blev uppäten direkt, haha.
Skulle varit gott med en bit till frukost men får glömma det då ;p

Men men. Vet inte riktigt vad som händer idag. Kanske åka ett varv och kolla till Kristinestads
marknaden ^^ Men annars förutom det vet jag inte, ha smygtråkigt antagligen ;p haha.
Kanske nörda lite Guitar hero.. Vem vet, kanske jag drar ner trummorna och spelar
bandrock istället ^^ Får se, får se.. Men nu -> frukost, hörs senare! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0